vrijdag 8 mei 2020

Persoonlijke voorstelling Bauwe

Welkom op de blog van Bauwe Dezeure


Deze blog

In deze eerste blog zal ik de tijd nemen mezelf kort voor te stellen. Dit zal ik doen door wat weetjes te vertellen en zaken die voor mij persoonlijk belangrijk zijn. In deze blog zal ik mijn kijk geven op de huidige crisis en enkele gebeurtenissen analyseren. Doordat ik vrij laat start met deze blog zal ik ook enkele genomen maatregelen bestuderen en kijken wat deze nu te weeg hebben gebracht.

 Wie ben ik?

HomeIk ben Bauwe geboren op 7 oktober 2000 in Kortrijk. Hoewel ik al bijna mijn hele leven in Zwevegem woon speelt mijn leven zich voornamelijk af in Kortrijk. De laatste twee jaar van mijn middelbaar heb ik ook in Kortrijk afgelegd. Maar ik ben voornamelijk een grote KVK supporter waardoor ik veel tijd besteed in onze stad. Ik ga steeds naar iedere thuis en uit wedstrijd gaan kijken en help mee met het organiseren van activiteiten in en rond de club. Buiten voetbal supporter ben ik ook een wielerfan. Ik ga zelf vaak fietsen en volg alle wedstrijden op de voet.

Corona wat doe ik er mee?

Het is voor iedereen duidelijk geworden dat dit een zeer aparte tijd zal worden in ons leven. We kunnen niet meer doen dan de maatregelen volgen en hopen op verbetering. Toch maak ik mij echter zorgen voor het na corona tijdperk. Ik vraag mij sterk af of alles ooit nog terug zoals vroeger zal zijn. Tijdens mijn blog zal ik het hier zeker meerdere keren over hebben. 

236 Best // QUOTES images in 2020

Bronnen:

Pinterest. (2020). You never realize how long a minute is until you exercise [Quote]. Geraadpleegd van https://nl.pinterest.com/fashionchicknl/quotes/

Foto logo KV Kortrijk. Geraadpleegd van: https://kvk.be/nl




1 opmerking:

  1. Dag Nauwe,
    Welkom aan boord van dit digitale reddingsboot. Ik zie nu al uit naar je bijdragen. Heb je de instructies goed nagelezen? Dan wens ik je een vlotte start.

    Groet
    BW

    BeantwoordenVerwijderen